20.04.2022 Середа
Всім доброго ранку і гарного дня!
Українська мова
Посилання на підручник з ураїнської мови:
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
Урок в ZOOM.
Навчаємось складати різні за інтонацією речення.
1. Актуалізація опорних знань.
Основні ознаки речення.
- Як ви розрізняєте, де речення, а де група слів?
(Речення висловлює закінчену думку.)
- З чого складається речення?
(Речення складається зі связаних між собою слів.)
- Як пишуться слова у реченні?
(Слова у реченні пишуться окремо.)
- Як позначається на письмі початок речення?
- Як позначається на письмі початок речення?
(Початок речення позвачається великою буквою.)
- Як позначається кінець речення?
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
- Які речення називають розповідними? (Правило)
- Які речення називають питальними? (Правило)
- Які речення називають спонукальними? (Правило)
2. Робота над темою уроку за презентацією:
3. Робота за підручником.
Правило с.114
Вправа 17 с. 114 - усно.
- Які речення можуть бути за інтонацією?
(Окличні та неокличні)
4. Закріплення матеріалу:
Вправа 23 с. 116.
(Дивитися у презентації)
5. Домашнє завдання:
Вправа 22 с. 116 - виконати за зразком класної роботи.
(Дивитися у презентації)
6. Підсумок уроку:
- Які бувають речення за метою висловлювання?
- Як ви їх розрізняєте?
- Які бувають речення за інтонацією?
- Який знак ставиться у кінці розповідного, питального, спонукального речення?
Фото класної і домашньої роботи надіслати вчителю у Вайбер.
Читання
Посилання на підручник з літературного читання:
Урок в ZOOM.
Найголовніше - чесність.
Аліна Туз "Про Михася та Люка Скайвокера".
1. Перевірка домашнього завдання:
- Переказ оповідання Євгена Гуцала "Під веселкою";
- Питання до твору;
- Як розумієте прислів'я: "Дружба та братство - найбільше багатство"?
2. Найголовніше - чесність.
Аліна Туз "Про Михася та Люка Скайвокера"
- Словникова робота до твору (с.105, с.106).
- Передбачення.
- Читання оповідання вчителем.
- Перевірка первинного сприйняття:
- Хто головні герої оповідання?
- Чому друзі посварилися?
- Про що це оповідання? (Про дружбу і про чесність)
- Читання тексту дітьми.
- Робота над змістом оповідання за питаннями до нього.
3. Тест за оповіданням Аліни Туз "Про Михася та Люка Скайвокера"
4. Завдання:
- Тест за посиланням.
- Тест за посиланням.
- Виразно читати оповідання "Про Михася та Люка Скайвокера".
- Відповідати на питання до тексту;
Комментариев нет:
Отправить комментарий