вторник, 5 апреля 2022 г.

 05.04.2022 Вівторок

Всім доброго ранку! 

Математика

Посилання на підручник     M_2_3_ukr_2020_curves.cdr 

Урок в ZOOM.
Розвязування простих і складених задач 
на збільшення і зменшення числа у кілька разів

1. Актуалізація опорних знань.
- Як зміниться число в результаті вказаної операції:

b : 6            n - 5            m + 3            c * 10
x + 8           d * 2            k : 9              а - 6 

Висновок:


3.  Робота над простими задачами, які містять відношення 
більше на..., менше на ..., більше у ... разів, менше у ... разів. 

Задачі 2 с. 69 Бліц-турнір (з коментуванням).
У зошиті ( у кого немає підручника):
            5 квітня
        Класна робота
            Задача 2 с. 69

4. Робота над складеними задачами, які містять відношення 
більше на..., менше на ..., більше у ... разів, менше у ... разів. 
Задачі 4 а) і 4 б) с. 70 (з коментуванням).

5. Обчислення математичних виразів з дужками.
Повторення порядку дій.
Самостійне обчислення виразів з самоперевіркою за зразком.
Завдання 3 с. 69.

6. Повторення і закріплення вивченого.
Завдання для самостійного виконання:
- Математичний диктант:

- Знаходження периметра геометричних фігур:

 

Навколишній світ

Бесіда і суперечка.
Правила спілкування.
Урок в ZOOM.

1. Настанова на урок. 
Хай буде все на землі, як належить: 
Сонце – як сонце, літо – як літо, 
Дощик – як дощик, діти – як діти!
- Щоб жити у мирі та злагоді, потрідно вміти правильно спілкуватися один з одним та з іншими людьми, потрібно дружити та доброзичлива ставитися один до одного.

2. Бесіда і суперечка.
Робота за підручником.
Завдання 1 с. 59,
Завдання 2 с. 60.

3. Розігрування та обговорення ситуації
Розмова про ввічливість

        Після обіду в нас була розмова про ввічливість. 
    – От, наприклад, якщо я сиджу в автобусі, – закричала Ліза Петрова, – а входить бабуся, я їй одразу місцем поступаюся!
     – Це кожен дурень знає! – крикнув Юрко Титаренко. – А ще треба сказати: «Сідайте, будь ласка!». Зрозуміла, вороно? 
    – Ти що, з привітом? – вигукнув Дмитрик Ковальов. – Треба сказати цій бабусі: «Будьте ласкаві, сідайте, будь ласка!». Зрозуміло? А так вона і не захоче сідати на твоє дурне місце! 
    – Та поки ти будеш говорити свої довгі козлині слова, бабуся, можливо, взагалі вилізе з автобуса! 
    – Не турбуйся! Бабуся не так вже швидко й стрибає. Сам скаче, а на інших звалює!
     Сперечалися-сперечалися… 
    І без кінця в розмові «пробігали» то віслюк, то козел, то ворона, то баран… 

Обговорення:
– Про що була дискусія в класі? 
– Чи можна цих дітей назвати ввічливими? 
– На що більше схожа їхня розмова: на суперечку чи на сварку? Чому? 
– Говорять, що в суперечці народжується істина. Чи може народитися істина в такій суперечці? 
– Чим, на вашу думку, закінчилась ця історія? 
– Про що сперечались діти? 
– Чи вміють ці діти дискутувати? 
– Яких помилок вони припустились під час суперечки?

4. Робота за підручником с. 60 - 64.


Комментариев нет:

Отправить комментарий