05.04.2022 Вівторок
Всім доброго ранку!
Математика
Посилання на підручник M_2_3_ukr_2020_curves.cdr
Урок в ZOOM.
Розвязування простих і складених задач
на збільшення і зменшення числа у кілька разів.
1. Актуалізація опорних знань.
- Як зміниться число в результаті вказаної операції:
b : 6 n - 5 m + 3 c * 10
x + 8 d * 2 k : 9 а - 6
Висновок:
3. Робота над простими задачами, які містять відношення
більше на..., менше на ..., більше у ... разів, менше у ... разів.
Задачі 2 с. 69 Бліц-турнір (з коментуванням).
У зошиті ( у кого немає підручника):
5 квітня
Класна робота
Задача 2 с. 69
4. Робота над складеними задачами, які містять відношення
більше на..., менше на ..., більше у ... разів, менше у ... разів.
Задачі 4 а) і 4 б) с. 70 (з коментуванням).
5. Обчислення математичних виразів з дужками.
Повторення порядку дій.
Самостійне обчислення виразів з самоперевіркою за зразком.
Завдання 3 с. 69.
6. Повторення і закріплення вивченого.
Завдання для самостійного виконання:
- Математичний диктант:
- Знаходження периметра геометричних фігур:
Навколишній світ
Бесіда і суперечка.
Правила спілкування.
Урок в ZOOM.
1. Настанова на урок.
Хай буде все на землі, як належить:
Сонце – як сонце, літо – як літо,
Дощик – як дощик, діти – як діти!
- Щоб жити у мирі та злагоді, потрідно вміти правильно спілкуватися один з одним та з іншими людьми, потрібно дружити та доброзичлива ставитися один до одного.
2. Бесіда і суперечка.
Робота за підручником.
Завдання 1 с. 59,
Завдання 2 с. 60.
3. Розігрування та обговорення ситуації
Розмова про ввічливість
Після обіду в нас була розмова про ввічливість.
– От, наприклад, якщо я сиджу в автобусі, – закричала
Ліза Петрова, – а входить бабуся, я їй одразу місцем
поступаюся!
– Це кожен дурень знає! – крикнув Юрко Титаренко.
– А ще треба сказати: «Сідайте, будь ласка!». Зрозуміла,
вороно?
– Ти що, з привітом? – вигукнув Дмитрик Ковальов. –
Треба сказати цій бабусі: «Будьте ласкаві, сідайте, будь
ласка!». Зрозуміло? А так вона і не захоче сідати на твоє
дурне місце!
– Та поки ти будеш говорити свої довгі козлині слова,
бабуся, можливо, взагалі вилізе з автобуса!
– Не турбуйся! Бабуся не так вже швидко й стрибає.
Сам скаче, а на інших звалює!
Сперечалися-сперечалися…
І без кінця в розмові «пробігали» то віслюк, то козел, то ворона, то баран…
Обговорення:
– Про що була дискусія в класі?
– Чи можна цих дітей назвати ввічливими?
– На що більше схожа їхня розмова: на суперечку чи
на сварку? Чому?
– Говорять, що в суперечці народжується істина. Чи
може народитися істина в такій суперечці?
– Чим, на вашу думку, закінчилась ця історія?
– Про що сперечались діти?
– Чи вміють ці діти дискутувати?
– Яких помилок вони припустились під час суперечки?
4. Робота за підручником с. 60 - 64.
Комментариев нет:
Отправить комментарий