15.04.2022 П'ятниця
Всім доброго ранку і гарного дня!
Українська мова
Посилання на підручник з ураїнської мови:
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
Урок в ZOOM.
Навчаємось складати розповідні, питальні і спонукальні речення.
1. Актуалізація опорних знань.
Основні ознаки речення.
- Які бувають речення за метою висловлювання?
- Як ви їх розрізняєте?
- Який знак ставиться у кінці розповідного, питального, спонукального речення?
- Які речення називають розповідними? (Правило)
- Які речення називають питальними? (Правило)
- Які речення називають спонукальними? (Правило)
2. Спостереження за реченнями.
Сірий клубочок завмер у бур'яні.
- Яке це речення за метою висловлювання? (Розповідне)
Хто це там сховався?
- Яке це речення за метою висловлювання? (Питальне)
- Яке це речення за метою висловлювання? (Питальне)
Та це ж зайченя!
- Яке це речення за метою висловлювання? (Розповідне, окличне)
Гей, біжи до лісу!
- Яке це речення за метою висловлювання? (Спонукальне)
Там тебе не знакйде лисиця.
- Яке це речення за метою висловлювання? (Розповідне)
3. Робота за підручником.
Вправа 13 с. 112 - з коментуванням.
- Виписати спочатку розповідні речення.
Я дивитимусь. Руками я не буду їх займать.
- Виписати тепер питальні речення.
Чом це, мамо, пташенята до вікна летять щомить?
Це вони, до мене в хату, мабуть, хочуть залетіть?
- Виписати тільки спонукальні речення.
Відчини віконце, мамо! Хай вони сюди летять!
- Доведіть, що ці речення спонукальні.
- До якої дії спонукає речення?
- Кого спонукає речення до дії?
- Увага на звертання! Розділові знаки при звертанні.
4. Завдання для самостійного опрацювання:
Тест за посиланням:
Вивчити правила с. 106, 108, 110 Підручника.
Фото класної роботи надіслати вчителю у Вайбер.
Вивчити правила.
Комментариев нет:
Отправить комментарий