среда, 13 апреля 2022 г.

 13.04.2022  Середа

Всім доброго ранку і гарного дня! 

Українська мова

Посилання на підручник з ураїнської мови:
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf

Урок в ZOOM.
Навчаємось складати розповідні, питальні і спонукальні речення.

1. Актуалізація опорних знань. 
Основні ознаки речення.

- Як ви розрізняєте, де речення, а де група слів? 
(Речення висловлює закінчену думку.)
- З чого складається речення?
(Речення складається зі связаних між собою слів.)
- Як пишуться слова у реченні?
(Слова у реченні пишуться окремо.)
- Як позначається на письмі початок речення?
(Початок речення позвачається великою буквою.)
- Як позначається кінець речення?
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
- Які речення називають розповідними? (Правило)
- Які речення називають питальними? (Правило)
- Які речення називають спонукальними? (правило)

2. Спостереження за реченнями.
              Каліграфічна хвилинка:
Дд        Бб        єть        тьс
Людина починається з добра.
- Як ви розумієте це речення?
- Яке це речення за метою висловлювання? (Розповідне)
- Змініть це речення на питальне.
З чого починається людина? (Питальне)

3. Робота за підручником. 
Вправа 11 с. 111 - з коментуванням.
Виписати тільки спонукальні речення.
    Усе добре переймай, а зла уникай.
Щоб тобі робили добро, роби добро іншим.
Живи так, щоб тобі було добре, а іншим ще краще.
- Виділи слова в реченні, які спонукають нас до дії. 

4. Закріплення матеріалу:
Правило с.110.

5. Завдання для самостійного опрацювання:
Вправа 12 с. 111 - виконати за зразком.
Вивчити правило с. 110 Підручника.

6. Підсумок уроку:
- Які бувають речення за метою висловлювання?
- Як ви їх розрізняєте?
- Який знак ставиться у кінці розповідного, питального, спонукального речення?

Фото класної і домашньої роботи надіслати вчителю у Вайбер.
Вивчити правило с. 110 Підручника.


Читання
Посилання на підручник  з літературного читання: 

Урок в ZOOM.
Дружба та братство - найбільше багатство.
Євген Гуцало "Під веселкою". 

1. Перевірка домашнього завдання:
- Виразне читання вірша  Ніни Куфко "Свято Пасхи недалечко";
- Питання до твору;
- Традиції і звичаї у сім'ї.

Слухання та робота з казкою Андрія М'ястківського "Казочка про Писанку". 
(За QR-кодом)




2. Дружба та братство - найбільше багатство.
Євген Гуцало "Під веселкою"
- Словникова робота до твору.
- Передбачення.
- Читання вірша вчителем.
- Перевірка первинного сприйняття:
            - Хто головний герой оповідання?
            - Куди він поспішав?
            - Чи вдалося йому пройти під веселкою?
-Читання тексту дітьми.
- Робота над змістом оповідання.

3. Тест за оповіданням Євгена Гуцало "Під веселкою"

4.  Завдання:
- Тест за посиланням.
- Виразно читати оповідання "Під веселкою".
- Відповідати на питання до тексту;
- розповісти про звичаї і традиції Великодня у своїй сім'ї.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий