13.04.2022 Середа
Всім доброго ранку і гарного дня!
Українська мова
Посилання на підручник з ураїнської мови:
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
Урок в ZOOM.
Навчаємось складати розповідні, питальні і спонукальні речення.
1. Актуалізація опорних знань.
Основні ознаки речення.
- Як ви розрізняєте, де речення, а де група слів?
(Речення висловлює закінчену думку.)
- З чого складається речення?
(Речення складається зі связаних між собою слів.)
- Як пишуться слова у реченні?
(Слова у реченні пишуться окремо.)
- Як позначається на письмі початок речення?
- Як позначається на письмі початок речення?
(Початок речення позвачається великою буквою.)
- Як позначається кінець речення?
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
- Які речення називають розповідними? (Правило)
- Які речення називають питальними? (Правило)
- Які речення називають спонукальними? (правило)
2. Спостереження за реченнями.
Каліграфічна хвилинка:
Дд Бб єть тьс
Людина починається з добра.
- Як ви розумієте це речення?
- Яке це речення за метою висловлювання? (Розповідне)
- Змініть це речення на питальне.
З чого починається людина? (Питальне)
3. Робота за підручником.
Вправа 11 с. 111 - з коментуванням.
Виписати тільки спонукальні речення.
Усе добре переймай, а зла уникай.
Щоб тобі робили добро, роби добро іншим.
Живи так, щоб тобі було добре, а іншим ще краще.
- Виділи слова в реченні, які спонукають нас до дії.
4. Закріплення матеріалу:
Правило с.110.
5. Завдання для самостійного опрацювання:
Вправа 12 с. 111 - виконати за зразком.
Вивчити правило с. 110 Підручника.
6. Підсумок уроку:
- Які бувають речення за метою висловлювання?
- Як ви їх розрізняєте?
- Який знак ставиться у кінці розповідного, питального, спонукального речення?
Фото класної і домашньої роботи надіслати вчителю у Вайбер.
Вивчити правило с. 110 Підручника.
Читання
Посилання на підручник з літературного читання:
Урок в ZOOM.
Дружба та братство - найбільше багатство.
Євген Гуцало "Під веселкою".
1. Перевірка домашнього завдання:
- Виразне читання вірша Ніни Куфко "Свято Пасхи недалечко";
- Питання до твору;
- Традиції і звичаї у сім'ї.
Слухання та робота з казкою Андрія М'ястківського "Казочка про Писанку".
(За QR-кодом)
2. Дружба та братство - найбільше багатство.
Євген Гуцало "Під веселкою"
- Словникова робота до твору.
- Передбачення.
- Читання вірша вчителем.
- Перевірка первинного сприйняття:
- Хто головний герой оповідання?
- Куди він поспішав?
- Чи вдалося йому пройти під веселкою?
-Читання тексту дітьми.
- Робота над змістом оповідання.
3. Тест за оповіданням Євгена Гуцало "Під веселкою"
4. Завдання:
- Тест за посиланням.
- Тест за посиланням.
- Виразно читати оповідання "Під веселкою".
- Відповідати на питання до тексту;
- розповісти про звичаї і традиції Великодня у своїй сім'ї.
Комментариев нет:
Отправить комментарий