12.04.2022 Вівторок
Доброго ранку, шановні батьки та любі діти!
Математика
Посилання на підручник: M_2_3_ukr_2020_curves.cdr
Урок в ZOOM.
Порядок дій у виразах без дужок
1. Усний рахунок.
Повторення таблиці множення на 5.
2. Актуалізація опорних знань та фіксація індивідуального утруднення у пробній дії.
Завдання 1 с. 74.
- Які дії містять вирази у першому стовпчику? (Додавання і віднімання).
- Складіть програму дій та знайдіть значення виразів.
- Які дії містять вирази у другому стовпчику? (Множення і ділення).
- Складіть програму дій та знайдіть значення виразів.
- Перевірка резуьтатів.
- Як ви виконували дії? (По порядку).
- Перевірте себе, чи правильно ви виконували дії у виразах?
Правило 1 с. 74.
Завдання 2 с. 74.
- Виконайте завдання 2 так само, як завдання 1.
- Чому не можемо виконати завдання так само?
(У цих виразах містяться дії різного ступеня: віднімання, множення, додавання і ділення).
- Які дії містять вирази у завданні 2? (Віднімання і множення).
- Які будуть ваші пропозиції до складання програми дій
- Як ПРАВИЛЬНО скласти програму дій перевіримо за Правилом 2 с. 74.
- Складання програми дій та знаходження значення виразів Завдання 2 с. 74 (коментовано).
3. Закріплення вивченого.
Завдання 3 с. 74 з самоперевіркою за зразком.
Порядок дій у буквених виразах.
Порядок дій у буквених виразах.
Завдання 4 с. 74 із взаємоперевіркою.
Порядок дій у числових виразах.
Порядок дій у числових виразах.
4. Повторення і закріплення вивченого.
Для самостійного опрацювання:
Завдання 5 с. 75,
Завдання 7 с. 76,
Завдання 9 с. 76.
Навколишній світ
Слово - срібло, мовчання - золото.
Способи спілкування без слів.
Чемне та нечемне спілкування.
Урок в ZOOM.
1. Настанова на урок.
2. Актуалізація знань і фіксація утруднення.
Невигадана історія про появу мови
Колись первісні люди
не знали ані слова,
не вміли пояснити:
це - мамонт, то- корова.
Вони порозумітися
старались між собою -
показували пальцем,
кивали головою.
Якщо чужинці раптом
з'являлисяз-за лісу, -
нахмурювали брови,
хапалися за списа.
Стрічали друзів з миром,
усміхнено, охоче,
і дивувались щиро,
до неба звівши очі.
А потім, щоб онукам
про все це розказати,
то вигадали мову
і стали розмовляти.
- За допомогою чого люди можуть передавати один одному інформацію?
- Якими засобами, крім слів, це можна зробити?
(Мова жестів, міміка, погляд, рухи тіла, малюнки тощо)
3. Спілкування за допомогою виразу обличчя.
с.72 Завдання 3.
Вирізати смайлик, приклеїти до відповідної емоції, розфарбувати.
4. Чемне і нечемне спілкування.
Розігрування ситуацій, які подані у Завданні 1 с. 74.
Підписати малюнки.
- Які слова ввічливості ви знаєте?
- У яких ситуаціях використовуєте?
5. Порівняння ситуацій.
Завдання 2. с. 74-75.
Висновок з них: яким можна бути, а яким ні?
6. Завдання для самостійного опрацювання:
с.72 Завдання 3.
Комментариев нет:
Отправить комментарий