08.04.2022 П'ятниця
Всім доброго ранку!
Українська мова
Посилання на підручник з ураїнської мови:
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
http://www.osvita-dim.com.ua/free/2_01_01.pdf
Урок в ZOOM.
Спонукальні речення.
Навчаємось правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень.
1. Актуалізація опорних знань.
Основні ознаки речення.
- Як ви розрізняєте, де речення, а де група слів?
(Речення висловлює закінчену думку.)
- З чого складається речення?
(Речення складається зі связаних між собою слів.)
- Як пишуться слова у реченні?
(Слова у реченні пишуться окремо.)
- Як позначається на письмі початок речення?
- Як позначається на письмі початок речення?
(Початок речення позвачається великою буквою.)
- Як позначається кінець речення?
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
(Кінець речення позначається або крапкою, або знаком питаня, або знаком оклику.)
Інтонування питальних речень. с 109 Підручника.
2. Спостереження за спонукальними реченнями.
Робота за таблицею:
3. Робота за підручником.
Правило с. 110,
Вправа 10 с. 110 - у зошиті.
Виписати тільки спонукальні речення.
- Яке спонукання висловлюється в кожному з них? (Порада, запрошення, заклик).
- До якої саме дії спонукає нас речення?
- До якої саме дії спонукає нас речення?
4. Закріплення матеріалу:
Пройдіть тест зв посиланням:
5. Підсумок уроку:
- Що ви дізнались про спонукальне речення?
- Який знак ставиться у кінці спонукального речення?
- З якою інтонацією вимовляється та читається спонукальне речення?
Читання
Посилання на підручник з літературного читання:
Урок в ZOOM.
Великоднє свято
Ніна Куфко "Свято Пасхи недалечко".
1. Перевірка домашнього завдання:
- Біографія Тараса Григоровича Шевченка;
- Вірш напам'ять.
2. Великдень. Звичаї і традиції свята.
Презентація.
3. Робота за підручником. Опрацювання вірша
с. 103 - Ніна Куфко "Свято Пасхи недалечко".
4. Символи, звичаї та традиції свята.
5. Завдання:
- Виразно читати вірш,
- відповідати на питання до нього;
- розповісти про звичаї і традиції Великодня у своїй сім'ї.
Комментариев нет:
Отправить комментарий