четверг, 4 ноября 2021 г.

    04.11.2021 

Доброго ранку, шановні батьки і діти!

Математика

Письмове додававння трицифрових чисел 
з переходом через розряд. 

1. Усний рахунок.

Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.

2. Додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. 
с. 50 Завдання 1 а) 
Додаваняя за допомогою графічних моделей (виконувати у підручнику).
с. 50 Завдання 1 б) 
Додаваняя у стовпчик (виконувати у підручнику).

3. Робота у зошитах.
В зошиті:
                            4 листопада
                        Класна робота
                            Завдання 2 с. 50
Креслимо схему у зошиті. Ставимо питання.
                            Розв'язання
     342
 + 458
    800  (м)
Відповідь: 800 м було спочатку між Вадимом і Костею.


4. Завдання 3 
Сума трьох доданків.
Ми можемо складати не тільки два доданки у стовпчик, але і три.
Важдиво! 
Записуємо розряд під розрядом.
- Якої помилки припустився Толя?
Запишіть приклад правильно та обчисліть його. 

          11
            41
       + 273
          136
          450

5. Завдання 4
Відразу записуємо вирази у стовпчик і обчислюємо їх. 

6. Завдання 5 с. 50 - Самостійно.
7.  Задача 6 с. 51 - самостійно у зошиті.
Схему до зошита не переносимо. Користуємося схемою у підручнику.

8. Робота з іменованими числами.  
Завдання 7 с. 51.
Увага!
Для того, щоб виконати дії з іменованими числами, переводимо їх в однакові одиниці вимірювання (в сантиметри).

Ключ:
1 м =10 дм = 100 см

3 м 72 см + 24 дм 9 см = 372 см +249 см = 621 см = 6 м 2 дм 1 см
        1 1
        372
    + 249
        621 (см)

58 дм + 1 м 39 см = 580 см +139 см = 719 см = 7 м 1 дм 9 см
        1 
        580
    + 139
       719 (см)

Завдання 8,9,10 с. 51 виконуємо за бажанням.

Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.


Українська мова

Навчаємося доречно вживати слова у мовленні

1. Визначення теми уроку.
Робота з підручником с. 42. 
Досліджуємо, пояснюємо, доречно вживаємо..
- Чи є різниця між словами грати і гратися?
- Поясни свою думку.
Сьогодні будемо навчатися доречно вживати слова у мовленні.

2. Вправа 4 с. 42 (у зошиті)
Прочитайте значення слів. Складіть з ними речення.
Наприклад:
Анастасія вчиться грати на скрипці.
Максим грається з машинкою.
Дмитро і Сашко грають у футбол.

У зошиті.
                            4 листопада
                        Класна робота
                            Вправа 4 с. 42

3. Хвилинка спілкування.
Продовжи діалог (усно).

4. Переносне значення слів.
Прочитай речення: 
Кришталева зимонька 
в срібній кожушанці
завітала до нас в гості.
вже сьогодні вранці.
- Як утворилося переносне значення слова срібна?

5. Вправа 5 с. 43.
    1. Розподілити словосполучення у 2 стовпчики. Записати.
    2. Скласти 2 речення, в яких використовуються ці словосполучення у прямому і переносному значенні. Складені речення записати.

6. Підсумок уроку.
Завдання 3 с. 21 Друкованого зошита.
-Перевірте, чи правильно Незнайко виконав завдання.
Висновок:
Слова не тільки треба мати у словниковому запасі. 
Треба правильно і доречно їх вживати.

Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.

  
Навколишній світ

Вода - мандрівниця.
Ріки, озера, болота, ставки.

Робота за підручником с. 61 - 65.
Виконуємо завдання 1, 2, 3, 6, 8, 9, 11.





Русский язык

Звонкие и глухие согласные.
Учимся различать звонкие и глухие согласные.


2. Упражнения 90, 91 - устно.
Тома - дома, Захар - сахар.
Чем отличаются слова?
Правило с. 29.

3. Упражнение 92 - выполнить в тетради. 
Подчеркнуть буквы, которые обозначают звонкие согласные - одной чертой, а глухие - двумя чертами.

                4 ноября 
            Классная работа
            Упражнение 92 

4. Упражнение 93 - устно.
5. Упражнение 94 - в тетради.
            Упражнение 94 
    1. Ваза, влага;
2. пост, каша;
3. фант, туфля.

6. Задания 95, 96 - устно.
(отгадка на с.141)

7. Задания 97, 98 - устно.
8. Тетрадь с печатной основой.
Выполнить задания на с. 14.

9. Итог урока.
Главные слова урока:
звонкий,
глухой,
парный,
непарный,
пары по звонкости - глухости.

Комментариев нет:

Отправить комментарий