04.11.2021
Доброго ранку, шановні батьки і діти!
Математика
Письмове додававння трицифрових чисел
з переходом через розряд.
1. Усний рахунок.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.
2. Додавання трицифрових чисел з переходом через розряд.
с. 50 Завдання 1 а)
Додаваняя за допомогою графічних моделей (виконувати у підручнику).
с. 50 Завдання 1 б)
Додаваняя у стовпчик (виконувати у підручнику).
3. Робота у зошитах.
В зошиті:
4 листопада
4 листопада
Класна робота
Завдання 2 с. 50
Креслимо схему у зошиті. Ставимо питання.
Розв'язання
342
+ 458
800 (м)
Відповідь: 800 м було спочатку між Вадимом і Костею.
4. Завдання 3
Сума трьох доданків.
Ми можемо складати не тільки два доданки у стовпчик, але і три.
Важдиво!
Записуємо розряд під розрядом.
- Якої помилки припустився Толя?
Запишіть приклад правильно та обчисліть його.
11
41
+ 273
136
450
5. Завдання 4
Відразу записуємо вирази у стовпчик і обчислюємо їх.
6. Завдання 5 с. 50 - Самостійно.
7. Задача 6 с. 51 - самостійно у зошиті.
Схему до зошита не переносимо. Користуємося схемою у підручнику.
8. Робота з іменованими числами.
Завдання 7 с. 51.
Увага!
Для того, щоб виконати дії з іменованими числами, переводимо їх в однакові одиниці вимірювання (в сантиметри).
Ключ:
1 м =10 дм = 100 см
3 м 72 см + 24 дм 9 см = 372 см +249 см = 621 см = 6 м 2 дм 1 см
1 1
372
+ 249
621 (см)
58 дм + 1 м 39 см = 580 см +139 см = 719 см = 7 м 1 дм 9 см
1
580
+ 139
719 (см)
Завдання 8,9,10 с. 51 виконуємо за бажанням.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.
Українська мова
Навчаємося доречно вживати слова у мовленні
1. Визначення теми уроку.
Робота з підручником с. 42.
Досліджуємо, пояснюємо, доречно вживаємо..
- Чи є різниця між словами грати і гратися?
- Поясни свою думку.
Сьогодні будемо навчатися доречно вживати слова у мовленні.
2. Вправа 4 с. 42 (у зошиті)
Прочитайте значення слів. Складіть з ними речення.
Наприклад:
Анастасія вчиться грати на скрипці.
Максим грається з машинкою.
Дмитро і Сашко грають у футбол.
У зошиті.
4 листопада
Класна робота
Вправа 4 с. 42
3. Хвилинка спілкування.
Продовжи діалог (усно).
4. Переносне значення слів.
Прочитай речення:
Кришталева зимонька
в срібній кожушанці
завітала до нас в гості.
вже сьогодні вранці.
- Як утворилося переносне значення слова срібна?
5. Вправа 5 с. 43.
1. Розподілити словосполучення у 2 стовпчики. Записати.
2. Скласти 2 речення, в яких використовуються ці словосполучення у прямому і переносному значенні. Складені речення записати.
6. Підсумок уроку.
Завдання 3 с. 21 Друкованого зошита.
-Перевірте, чи правильно Незнайко виконав завдання.
Висновок:
Слова не тільки треба мати у словниковому запасі.
Треба правильно і доречно їх вживати.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.
Навколишній світ
Вода - мандрівниця.
Ріки, озера, болота, ставки.
Робота за підручником с. 61 - 65.
Виконуємо завдання 1, 2, 3, 6, 8, 9, 11.
Русский язык
Звонкие и глухие согласные.
Учимся различать звонкие и глухие согласные.
2. Упражнения 90, 91 - устно.
Тома - дома, Захар - сахар.
Чем отличаются слова?
Правило с. 29.
3. Упражнение 92 - выполнить в тетради.
Подчеркнуть буквы, которые обозначают звонкие согласные - одной чертой, а глухие - двумя чертами.
4 ноября
Классная работа
Упражнение 92
4. Упражнение 93 - устно.
5. Упражнение 94 - в тетради.
Упражнение 94
1. Ваза, влага;
2. пост, каша;
2. пост, каша;
3. фант, туфля.
6. Задания 95, 96 - устно.
(отгадка на с.141)
7. Задания 97, 98 - устно.
8. Тетрадь с печатной основой.
Выполнить задания на с. 14.
9. Итог урока.
Главные слова урока:
звонкий,
глухой,
парный,
непарный,
пары по звонкости - глухости.
Комментариев нет:
Отправить комментарий