01.11.2021
Доброго ранку, шановні батьки і діти!
Математика
Додававння і віднімання трицифрових чисел.
Розв'язування задач.
1. Усний рахунок.
- Як ви додавали і віднімали двоціфрові числа?
- Яким правилом користувалися?
(До десятків додаємо десятки, до одиниць додаємо одиниціі.
При відніманні від десятків віднімаємо десятки, від одиниць - одиниці).
Сьогодні дізнаємося,
як додавати та віднімати трицифрові числа і сформулюємо правило.
2. Додавання і віднімання трицифрових чисел з опорою на графічні моделі.
с. 44 Завдання 1.
Висновок:
- Як додавати або віднімати трицифрові числа?
(За правилом:
При додаванні трицифрових чисел одиниці додаються до одиниць, десятки - до десятків, сотні - до сотень. Знайдені результати додаються.
При відніманні трицифрових чисел одиниці віднімаються від одиниць, десятки - від десятків, сотні - від сотень. Знайдені результати додаються.)
Перевіримо свій висновок за підручником.
Правило на с. 44.
3. Додавання і віднімання трицифрових чисел.
Закріплення уміння.
Завдання 2, 3 с. 44
Відео 2:
4. Робота над рівняннями
Завдання 4 с. 44.
5. Розв'язування задач
Завдання 5 с. 45
Відео 4:
https://drive.google.com/file/d/1U6mhOhBlcVrbl54WUhu5hcV_z3tvmIks/view?usp=sharing
Відео 5:
6. Геометричний матеріал
Знаходження довжини ламаної лінії.
Відео 6:
7. Логічне завдання.
Відео 7:
8. Підсумок уроку.
Навчились додавати і віднімати трицифрові числа,
розв'язувати задачі.
Українська мова
Слова з прямим і переносним значенням.
1. Повторення.
- Ми знаємо, що слова можуть бути близькі за значенням та протилежні за значенням.
Наприклад:
Сміятися, веселитися, реготати - близькі за значенням,
а сміятися і сумувати - протилежні за значенням.
А які ще є слова, дізнаємося сьогодні на уроці.
2. Робота з новим матеріалом за підручником.
Я - дослідник.
Чим різняться значення золота прикраса - золота дитина?
У сполученні слів золота прикраса слово золота вживається в значенні "прикраса із золота".
Дитина із золота бути не може, тому у сполученні слів золота дитина слово золота вжито у значенні "люба і дорога дитина", "подібна до золота".
Подумайте:
Дитина сміється і сонце сміється - в якому словосполученні слово сміється вжито у переносному значенні?
- Чому вм так вважаєте? Поясніть.
Правило с. 38.
Слова можуть вживатися у прямому і переносному значеннях.
3. Закріплення поняття про пряме і переносне значення слів.
Вправа 1 с. 38.
Вправа виконується усно .
Діти складаєть і записують своє речення про осінь зі словами у переносному значенні.
Наприклад:
Заплакала осінь проливним дощем.
Друга частина вправи 1 на с.39 виконується усно з поясненням кожного словосполучення.
Вправа 2 с. 39.
Виписуємо:
Осінь прийшла, принесла, вплела.
Сонце вийшло, подивилося, не впізнало.
Сміється сонечко.
Берези сумують.
Зошит з друкованою основою.
с. 18 Завдання 1.
Підкреслити виділені слова, вжиті у прямому значенні - зеленим кольором. а ті, що у переносному значенні - червоним кольором.
Вправа 3. с. 39
Розподіляємо словосполучення у 2 стовпчики за значенням.
Виписати словосполучення у перший стовпчик - з прямим значенням, у другий - з переносним значенням.
Підказка.
Як легше розпізнавати пряме і переносне значення слів, ви дізнаєтесь з відео.
Читання
Де дружніші, там сильніші.
Українська народна казка "Ведмідь і бджоли"
1. Розчитування.
2. Робота за підручником.
1. Читання казки с. 49-50.
2. Передбачення
Поміркуй, що було далі?
3. Дочитування казки.
4. Висновок.
- Хто сильніший: великий ведмідь чи маленька бджола?
- А хто переміг?
- В чому була сила маленьких бджіл?
(В дружбі, у згуртованості.)
(В дружбі, у згуртованості.)
3. Робота за питаннями до казки.
4. Перегляд відео до казки за QR- кодом.
5. Домашнє завдання:
Читати і переказувати казку "Ведмідь і бджоли",
відповідати на питання до казки..
Комментариев нет:
Отправить комментарий