вторник, 2 ноября 2021 г.

   02.11.2021 

Доброго ранку, шановні батьки і діти!

Математика

Письмове додававння і віднімання трицифрових чисел 
без переходу через розряд. Розв'язування задач. 

1. Усний рахунок.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.

2. Порозрядне додавання і віднімання трицифрових чисел. 
с. 46 Завдання 1 (виконувати у підручнику).
- Яким правилом будете користуватися при додаванні або відніманні чисел в цьому завданні?
(При додаванні трицифрових чисел одиниці додаються до одиниць, десятки - до десятків, сотні - до сотень. Знайдені результати додаються.
При відніманні трицифрових чисел одиниці віднімаються від одиниць, десятки - від десятків, сотні - від сотень. Знайдені результати додаються.)

3. Робота у зошитах.
В зошиті:
                            2 листопада
                        Класна робота
                            Завдання 2 с. 46
а) Виписуємо всі одноцифрові числа;
б) Виписуємо всі двоцифрові числа;
в) Виписуємо всі трицифрові числа.

4. Завдання 3 виконуємо самостійно.
Перевіряємо результати:
124, 867, 540, 759, 258.
Увага! В завданні приклади на додавання і на віднімання, тому особливу увагу спрямовуємо на знак у математичному виразі: + або -.

5. Робота з іменованими числами.
Грошові одиниці - гривні і копійки. 
1 гривня = 100 копійок.
Завдання 4, 5 с. 46 - вираження гривень у копійках.

6. Завдання 6 с. 47 - Самостійно.
Увага!
Спосіб додавання і віднімання грошових одиниць (усні прийоми, обчислюємо в рядок):
До гривень додаємо гривні, до копійок додаємо копійки.
Від гривень віднімаємо гривні, від копійок віднімаємо копійки.

7. Складання рівнянь. 

Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.

Українська мова

Багатозначні слова

1. Визначення теми уроку.
Відкриваємо підручники с. 40. Читаємо завдання. Досліджуємо і пояснюємо.
Знайомимся зі значеннями слів олівець і ручка.
Робимо висновок:

Олівець - слово, яке має тільки 1 значення.
Такі слова називаються однозначними.

Ручка - слово, яке має кілька значень.
Такі слова називаються багатозначними.

Сьогодні тема нашего уроку БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА.

 

2. Задання 1 с. 40 - усно.
Перевірте себе:
Слово згоди - обіцянка.
Давати слово - обіцяти.
Вірити на слово - вірити словам без підтвердження.
Майстер слова - видатний письменник.
Дотримати слова - виконати обіцяне.

3. Задання 2 с. 41.
Прочитати. 
Пояснити, як ти розумієш цей вислів.
(Слова мало знати та мати їх у своєму мовленні. Їх треба доречно використовувати, щоб зрозуміло виразити свою думку або образно описати подію.)
- З чим ще можна порівняти слова?
- Як ви розумієте слово узор?

4. Робота у зошиті.
                            2 листопада
                        Класна робота
                            Вправа 2 с. 41
Вправу списати.

5. Задання 3 с. 41 (усно).
Прочитайте вірш.
Про кого в ньому йдеться?
(Про Місяць на небі та про братів - місяців.)
Робимо висновок, що слово місяць - багатозначне слово.
Прочитайте, які ще значення може мати слово місяць.

Місяць - 1) небесне тіло; 
                2) супутник Землі;
                3) проміжок часу (від 28 до 31 дня).

6. Задання 6 с. 43.
В зошиті:
                       Вправа 6. с. 43
Списати вірш. Підкреслити багатозначне слово.
Виписати слово гребінець.
Скласти звукову модель слова гребінець.

Гребінець - [ = ●′ = ] - 3 скл. 8 зв., 9 б.


7. Підсумок уроку.
-Які слова називаються багатозначними? 
- Які однозначними?
- Наведіть приклади однозначних і багатозначних слів.

Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.

  
Навколишній світ

Красиві і працьовиті.
Метелики.



Чарівні перетворення.
Звідки беруться метелики?



Робота за підручником.
Підручник с. 56 - 57.
Розфарбуйте метеликів у підручнику.








Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер (за бажанням).


Русский язык

Говорим правильно.
Учимся строить устные высказывания.

1. Поговорка
Знай всё, что говоришь.
- Как вы её понимаете?
- Сегодня будем учиться правильно строить высказывания.

2. Упражнение 84 - устно.
Прочитайте тексты. Какой из них более понятный?
Вывод:
Понятнее текст, где все предложения связаны между собой.

3. Упражнение 85 - устно.
Прочитайте и запомните основные требования к устному высказыванию.

4. Упражнение 86.
Продолжи рассказ (устно).

5. Упражнение 88 - устно составить рассказ по рисунку.

6. Итог урока.
Главные слова урока:
понятно,
последовательно,
связь между предложениями,
сила голоса,
темп речи.




Комментариев нет:

Отправить комментарий