02.11.2021
Доброго ранку, шановні батьки і діти!
Математика
Письмове додававння і віднімання трицифрових чисел
без переходу через розряд. Розв'язування задач.
1. Усний рахунок.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.
2. Порозрядне додавання і віднімання трицифрових чисел.
с. 46 Завдання 1 (виконувати у підручнику).
- Яким правилом будете користуватися при додаванні або відніманні чисел в цьому завданні?
(При додаванні трицифрових чисел одиниці додаються до одиниць, десятки - до десятків, сотні - до сотень. Знайдені результати додаються.
При відніманні трицифрових чисел одиниці віднімаються від одиниць, десятки - від десятків, сотні - від сотень. Знайдені результати додаються.)
3. Робота у зошитах.
В зошиті:
2 листопада
2 листопада
Класна робота
Завдання 2 с. 46
а) Виписуємо всі одноцифрові числа;
б) Виписуємо всі двоцифрові числа;
в) Виписуємо всі трицифрові числа.
4. Завдання 3 виконуємо самостійно.
Перевіряємо результати:
124, 867, 540, 759, 258.
Увага! В завданні приклади на додавання і на віднімання, тому особливу увагу спрямовуємо на знак у математичному виразі: + або -.
5. Робота з іменованими числами.
Грошові одиниці - гривні і копійки.
1 гривня = 100 копійок.
Завдання 4, 5 с. 46 - вираження гривень у копійках.
6. Завдання 6 с. 47 - Самостійно.
Увага!
Спосіб додавання і віднімання грошових одиниць (усні прийоми, обчислюємо в рядок):
До гривень додаємо гривні, до копійок додаємо копійки.
Від гривень віднімаємо гривні, від копійок віднімаємо копійки.
7. Складання рівнянь.
Завдання 8 с. 47.
Відео 3.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.
Українська мова
Багатозначні слова
1. Визначення теми уроку.
Відкриваємо підручники с. 40. Читаємо завдання. Досліджуємо і пояснюємо.
Знайомимся зі значеннями слів олівець і ручка.
Робимо висновок:
Олівець - слово, яке має тільки 1 значення.
Такі слова називаються однозначними.
Ручка - слово, яке має кілька значень.
Такі слова називаються багатозначними.
Сьогодні тема нашего уроку БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА.
2. Задання 1 с. 40 - усно.
Перевірте себе:
Слово згоди - обіцянка.
Давати слово - обіцяти.
Вірити на слово - вірити словам без підтвердження.
Майстер слова - видатний письменник.
Дотримати слова - виконати обіцяне.
3. Задання 2 с. 41.
Прочитати.
Пояснити, як ти розумієш цей вислів.
(Слова мало знати та мати їх у своєму мовленні. Їх треба доречно використовувати, щоб зрозуміло виразити свою думку або образно описати подію.)
- З чим ще можна порівняти слова?
- Як ви розумієте слово узор?
4. Робота у зошиті.
2 листопада
Класна робота
Вправа 2 с. 41
Вправу списати.
5. Задання 3 с. 41 (усно).
Прочитайте вірш.
Про кого в ньому йдеться?
(Про Місяць на небі та про братів - місяців.)
Робимо висновок, що слово місяць - багатозначне слово.
Прочитайте, які ще значення може мати слово місяць.
Місяць - 1) небесне тіло;
2) супутник Землі;
3) проміжок часу (від 28 до 31 дня).
6. Задання 6 с. 43.
В зошиті:
Вправа 6. с. 43
Вправа 6. с. 43
Списати вірш. Підкреслити багатозначне слово.
Виписати слово гребінець.
Скласти звукову модель слова гребінець.
Гребінець - [ − − ● │ = ● │ − ●′ = ] - 3 скл. 8 зв., 9 б.
7. Підсумок уроку.
-Які слова називаються багатозначними?
- Які однозначними?
- Наведіть приклади однозначних і багатозначних слів.
Фото виконаного завдання надіслати у Вайбер.
Навколишній світ
Красиві і працьовиті.
Метелики.
Чарівні перетворення.
Звідки беруться метелики?
Робота за підручником.
Підручник с. 56 - 57.
Розфарбуйте метеликів у підручнику.
Русский язык
Говорим правильно.
Учимся строить устные высказывания.
1. Поговорка
Знай всё, что говоришь.
- Как вы её понимаете?
- Сегодня будем учиться правильно строить высказывания.
2. Упражнение 84 - устно.
Прочитайте тексты. Какой из них более понятный?
Вывод:
Понятнее текст, где все предложения связаны между собой.
3. Упражнение 85 - устно.
Прочитайте и запомните основные требования к устному высказыванию.
4. Упражнение 86.
Продолжи рассказ (устно).
5. Упражнение 88 - устно составить рассказ по рисунку.
6. Итог урока.
Главные слова урока:
понятно,
последовательно,
связь между предложениями,
сила голоса,
темп речи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий