15.04.2021
Доброго ранку, шановні батьки і діти!
Математика
Лічба десятків і одиниць.
1. Усний рахунок.
2. Ознайомлення з новим матеріалом.
3. Робота за підручником.
Зразок - у Вайбері.
Читання
Читаю і відгадую загадки
1. Розминка. Космічний тренажер з читання.
2. Робота над загадками с. 80 Букваря.
Загадки - невеликі твори (вірші або звичайні тексти), в яких є ознаки певного предмета або дії і запитання. За ознаками потрібно відгадати, про кого або про що йдеться у загадці.
Прочитайте загадки.
Відгадайте їх.
- Які слова допомогли вам відгадати загадку?
3. Робота над текстами-загадками "Книжка" с. 81 Букваря.
- Чому Зайчик сховався під парту?
- Як ви думаєте, хто міг сидіти за прешою партою? (Вовченя або лисичка)
- Яке слово, на вашу думку, прочитав ведмідь? (Мед)
- Чому? (мед в нього пов'язується з бджолами)
С. 80 -81 - читати,
с. 81 - читання обох текстів записати, відправити учителю на Вайбер.
Письмо
Повторення букв.
Голосні та приголосні звуки
1. Голосні та приголосні звуки.
Повторення.
Повторення алфавіту с. 1 Прописів - усно.
2. Робота у прописах с. 55.
Працюємо так:
- Називаємо букву, яку будемо прописувати.
- Підбираємо слово на цю буквую
- Прописуємо половину рядка букв. В кінці цього рядка - слово на цю букву.
Увага: Які слова ви будете писати з великої букви?
3. Робота у прописах с. 54.
Складіть своє речення з утвореними словами.
Можете використати речення, записане учителем.
Зразок у Вайбері.
Комментариев нет:
Отправить комментарий