среда, 7 апреля 2021 г.

08.04.2021 

Доброго ранку, шановні батьки і діти!

Математика

Розв'язування задач і рівнянь. 

1. Усний рахунок.

2. Знаходження значень числових виразів.
Завдання 1 с. 72.

3. Розв'язування задач.
Задача 2 с. 72
Робота над задачею:
1. Читання задачі. 
- Про що задача? Що відбувалось з цукерками? Які ключові (головні слова) є у задачі? 
(Було, віддав, залишилося).
- Що треба знайти в задачі?
- Повторне читання задачі та доповнення схеми числовими даними.
- Позначення на схемі цілого і частин.
- Що потрібно зробити, щоб знайти, скільки цукерок залишилося?
(Треба знати, скільки їх було і скільки Іванко віддів).
- Можемо відразу знайти, скільки цукерок залишилося?
(Ні. Потрібно знати, скільки цукерок було).
- Ця задача проста чи складена?
(Складена. Вона складається з двох простих задач.)
Спочатку треба знайи,скільки цукерок було.
Для цього складемо 2 і 8 та отримаємо 10 цукерок вього було у Іванка.
А потім від усіх цукерок (від 10) віднімемо ті 5, які він віддав сестрі.
Скільки цукерок залишилося у Іванка? 
- Як Іванко поділив цукерки? (Порівну.)
- А ви ділитися зі своїми близькими та друзями?

Задача 3 с. 72
Розв'язується аналогічно попередній задачі.

Завдання 4 с. 72 - усно скласти задачі за виразами.

Завдання 5 с. 72 - у підручнику записати знайдене значення х.

Каліграфічна хвилинка. Завдання 10 с. 73.

Завдання 6 с. 72 -  усно.

Завдання 7 с. 73 - виконати дії за допомогою числового відрізку.

Завдання 8 - 9 с. 73 - за бажанням (Усно). Знайти закономірність.

Завдання 8 с. 73. Піказка:
1. У верхньому ряду - криві лінії, у нижньому ряду - ламані лінії.
2. Перший стовпчик - замнкуні лінії, другий - незамкнені.

Завдання 9 с. 73. Піказка:
1. У верхньому ряду - всі фігури маленькі, у нижньому ряду - великі.
2. Перший стовпчик - трикутники, другий - кружечки, третій - квадрати.



Читання

Закріплення навичок читання слів з апострофом.
Опрацювання віршів "Я навчився вже читати" та "Книжка" 


1. Розминка. Тренажер з читання.






2. Робота над віршем "Я навчився вже читати" с. 75 Букваря.
- З яким настроєм розповідає автор вірша про свої досягнення?
- Як тепер читає хлопець?
- Хто і як хвалив його в сім'ї?
- ДЛя чого він розглядає малюнки у книжках?
- А як читаєш ти?
- Які книжки тобі найбільше подобається читати?

Вірш вивчити напам'ять.

3. Робота над віршем "Книжка" с. 75 Букваря.
- Для чого треба читати книжки?
- Як про це розповідає книжка?
- Як ви розумієте слова книжки:
"Таємниць чимало знаю, мовчки вам розповідаю."
- З яким проханням звертається до дітей книжка?
- Як ви бережете книжки?
- Яка найголовна думка цього вірша? 
(Щоб розумні стали діти, треба з книжками дружити.)

.
 
Письмо

Закріплення вмінь писати слова з апострофом та речення.


1. Робота у зошитах.
Відступіть від попередньої роботи 2 робочі рядки.
Випишіть з тексту "Як ми виграли комп'ютер" (с. 74 Б.) слова з апострофом.

2. Спишіть у зошит останнє речення з вірша "Книжка" (с. 75 Б.) останнє речення.
Щоб розумні стали діти, треба з книжками дружити.


Комментариев нет:

Отправить комментарий