19.01.2021
Доброго ранку, шановні батьки і діти!
Всім вдалого дня!
Математика
Задача. Розв'язування задач. Обернена задача.
1. Повторення вивченого про задачу.
- Що таке задача? (це невеликий текст, в якому є числові дані і питання)
- Як ви впізнаєте, що це задача? (Є умова і питання).
- Що ще повинно бути в задачі? (схема, вираз, розв'язання, відповідь).
Пригадайте:
1. Те, що в задачі відомо, це умова задачі.
2. Те, що в задачі треба знайти, це питання задачі.
3. Вираз до задачі, це рішення задачі. В рішенні задачі обов'язково повинно бути найменування (грибів, цукерок, яблук тощо)
4. Значення виразу (результат), це відповідь задачі.
5. До задачі для зручності потрібна схема.
Схема - це запис умови задачі за допомогою відрізка.
Вона допомагає краще зрозуміти задачу.
Розв'язування задач.
Задача 1
Задача 2
Завдання 3
Завдання 4-6 для самостійного опрацювання. Це завдання на повторення.
Письмо
Велика буква Ш.
З'єднання букви Ш з іншими буквами.
З'єднання букви Ш з іншими буквами.
Письмо слів та речень з вивченими буквами.
1. Повторення вивчених букв.
Записати в зошит вивчені букви зі с. 1 Прописів.
2. Робота з буквою Ш за відеоуроком.
- Слухання вірша;
- Звуко-буквений аналіз слова шипшина.
- Знайди в слові слово.
- Запис утворених слів. Списування з друкованого тексту слів:
Тин, тис, верх, поверх, вітер.
- Впіймай звук [ш] (усно), відгадування загадок.
3. Робота в Прописах. с. 18.
Пояснення до написання великої букви Ш - у відеоуроці.
Запис буквосполучень і речень з буквою Ш на с. 18.
4. В зошиті.
Запис речення з друкованого тексту.
На шипшині квіти рожеві, на шипшині червоні плоди.
(З відеоуроку)
Комментариев нет:
Отправить комментарий