среда, 13 января 2021 г.

 14.01.2021 


Доброго ранку, шановні батьки і діти!

Математика

Задача: умова, запитання, схема, вираз, розв'язання, відповідь.


1. Повідомлення теми уроку


2. Складові частини задачі


3. Закріплення поняття "Задача".
Робота з підручником.

Знайдіть серед цих текстів задачу:

1. У Тетянки 4 гриба.
2. Скільки всього грибів?
3. У  Тетянки було 4 гриба, а у Сашка - 2 гриба.
4. У  Тетяни було 4 гриба, а у Сашка - 2 гриба. 2. Скільки всього грибів у Тетянки і Сашка?

- Як ви впізнали задачу? (Є умова і питання).

Підручник с. 3 Завдання 1.
- Роздивіться уважно цю задачу.
- Що ще повинно бути в задачі? (Схема, вираз, розв'язання і відповідь).

Підсумок:
1. Те, що в задачі відомо, це умова задачі.
2. Те, що в задачі треба знайти, це питання задачі.
3. Вираз до задачі, це рішення задачі. В рішенні задачі обов'язково повинно бути наіменування (грибів, цукерок, яблук тощо)
4. Значення виразу (результат), це відповідь задачі.
5. До задачі для зручності потрібна схема. Вона допомагає краще зрозуміти задачу.

Підручник с. 3 Завдання 2.
 - З'єднайте стрілочками, де умова, питання, схема, вираз, розв'язання і відповідь до задачі.

Підручник с. 3 Завдання 3.
- Складіть задачу за малюнком. Розв'яжіть її. Роздивіться запис задачі та схему до неї. Відрізками позначено, скільки яблук було на першій тарілці (римська нумерація) та скільки яблук було на другій тарілці.

Підручник с. 4 Завдання 4.
- Спробуйте самі розв'язати задачу. (Фото буде у Вайбері).

Самостійне виконання завдань 5, 6 на с. 4.



Читання

Закріплення букви "ж".
Читання текстів з буквою "ж".
Удосконалення уміння читати.

1. Багатозначні слова (с. 22 Б.)
Сережки - слово одне, а значення різні. Сережки у берези та сережки у Жанни.

2. Використання великої букви Ж в назвах міст і річок.

3. Де живуть тварини?
Великі жуки. 
- Чому жуки так називаються: жук-носоріг та жук-олень? (Схожі на тварин - на носорога та на оленя).

4. Хижі тварини (с. 23 Б.).
Читання тексту.

Завдання до понеділка.


Навколишній світ

Чого тварини нас навчають?

1. Робота за підручником с. 59 - 64.

Завдання 1. 
Назви дитинчат:
Корова - теля,                             свиня - порося,
ведмідь - ведмежа,                     білка - білченя,
лебідь - лебеденя,                       мавпа - мавпеня.
Дитинчат можна намалювати, або вклеїти малюнок, або записати назву.

Завдання 2.
- Що запам'ятали з розповідей? Розкажи.

Самостійне виконання завдань 3-5.
(Свійські тварини живуть біля житла людини у спеціальному приміщенні).

Завдання 6.
Комар, жук, мураха, сонечко, бджола.
- Як одним словом можна назвати слова-відгадки? (Комахи).

Самостійне виконання завдань 7-8.

Завдання на понеділок.

Фото в допомогу до завдань - у Вайбері.




 


Комментариев нет:

Отправить комментарий