четверг, 14 января 2021 г.

 

15.01.2021 


Доброго ранку, шановні батьки і діти!

Математика

Задача: умова, запитання, схема, вираз, розв'язання, відповідь.


1. Повторення вивченого про задачу.
- Що таке задача? (це невеликий текст, в якому є числові дані і питання)
- Як ви впізнаєте, що це задача? (Є умова і питання).

Підручник с. 5 Завдання 3.
- Прочитайте задачі, які склав Незнайко.
- Чи є серед них задачі?
- Чого не вистачає цим текстам, щоб бути задачами?
(1. - Неправильно поставлене питання. Це нам відомо із умови задачі.
2. Умова невірно, так в дійсності не може бути.
3. Немає питання.
4. Умова не відповідає дійсності.
5. Є питання, але немає умови задачі.

Що повинно бути в задачі?

1. Умова і питання до задачі.
2. Схема, вираз, розв'язання і відповідь.

Пригадайте:
1. Те, що в задачі відомо, це умова задачі.
2. Те, що в задачі треба знайти, це питання задачі.
3. Вираз до задачі, це рішення задачі. В рішенні задачі обов'язково повинно бути наіменування (грибів, цукерок, яблук тощо)
4. Значення виразу (результат), це відповідь задачі.
5. До задачі для зручності потрібна схема. Вона допомагає краще зрозуміти задачу.

Задачу 1, 2 с. 5 розв'язуємо, як задачу 4 с. 4 (вчора).

Задачу 4 с. 6 складаємо за схемою. Придумайте, про що будуть задачі.
Наприклад:
а). У ваз було 5 троянд і 4 ромашки  (Дані є у схемі)
Скільки всього квітів у вазі?
б) На зупинці стояло 9 осіб. Під'їхав тролейбус і 7 з них поїхали. 
Скільки осіб залишилося на зупинці?

Завдання 5-7 для самостійного опрацювання. Це завдання на повторення.


Письмо

Письмо великої і малої букви ж, Ж.
Типи поєднань букви ж з вивченими буквами
Письмо слів та речень.

1. Звуковий аналіз слів.
- Розгляньте малюнки. Хто на них зображений?
- Де живуть жабки?
- Де ростуть жолуді?
- Чим харчується журавель?
- Де буде жити журавель - біля річок та озер чи у лісі? Чому?

Роздивіться звукову схему. 
До якого слова вона підходить? Доведи.
З'єднай схему з відповідним словом.

2. Письмо букви ж.


3. Робота над сторінкою 15 у Прописах.
Увага!
В кінці речення ставиться крапка.

4. Робота над віршем с. 16.
- Про кого вірш?
- Чого шукав журавель? (Броду. Брід - те неглибоке місце у ріці, озері, яке можна перейти вбрід.)
- Чому жабенятко стрибнуло у волу?
-  Чим погрожував жук жабеняткові?
- Чи можна назвати жука другом жабенятка?

5. Написання великої букви Ж.
- Для чого нам потрібно навчитися писати велику букву Ж?
(Для написання імен, назв міст, країн, річок, гір та позначення початку речення).
 
Робота над с. 16 прописів.

Завдання: Повторити написання букв за с. 1. 
Потренуйтеся у чернетці.




Русский язык

Время. Дни недели.
Время. Сутки. 


1. Время. Дни недели.
Дни недели (выучить): понедельник, вторник, среда, четверг, пятница, суббота, воскресенье.

Послушайте стихотворение Юнни Мориц " Понедельник - не бездельник"
- Кто назвал понедельник бездельником?
- Какую работу выполнял понедельник?
- Какие дни недели упоминаются в стихотворении?
- Как вы думаете, почему вторник и понедельник не встретились? ( Рассуждения детей)

Расскажите, что запомнили из стихотворения (Пересказ).

2. Время. Сутки.
Сутки (выучить): утро, день, вечер, ночь.



3. Времена года. Зима.
Времена года: зима, весна, лето, осень.
- Какое сейчас время года?
- Какие признаки зимы вы сейчас видите?




Послушайте сказку "Лиса и Волк"
- Как лисе удалось обмануть Деда?
- Как лиса обманула Валка?

Перескажите сказку.












Комментариев нет:

Отправить комментарий