вторник, 29 марта 2022 г.

 29.03.2022 Вівторок

Всім доброго ранку! 
Нехай день буде мирним сьогодні і завжди!!

Математика

Посилання на підручник     M_2_3_ukr_2020_curves.cdr 

Урок в ZOOM.
Збільшення і зменшення числа у кілька разів

1. Повторення таблиці множення.
 Усний рахунок.

Деякі правила ділення і множення числа 0 та 1.

Таблиця множення числа 4.

Таблиця ділення числа 4.

2. Актуалізація знань. 
Завдання на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. 
Завдання 5 с. 62 підручника.
В кого є підручник, виконує завдання у підручнику.

У зошиті:
            29 березня
        Класна робота
            Завдання 5 с. 62
7,  19, 43, 80, 102, 236, 600, а;
- Що означає збільшити на 4
(Додати 4. Це стількі ж, але ще 4)
11, 23, 84, 106, 240, 604, а+4;
- Що означає зменшити на 3?
(Відняти 3. Це стільки ж, але без 3)
8, 16, 40, 77, 99, 233, 597, а-3

3. Задачі на збільшення і зменшення числа у кілька разів.
Підручник с. 63.
- Скільки кружечків?
- Скільки квадратів?
- Що означає у 4 рази більше?
(Це 4 рази по стільки ж)
- Яку дію потрібно виконати, щоб збільшити число у 4 рази?
(Дію множення)
- Що означає у 4 рази менше?
- Яку дію потрібно виконати, щоб зменшити число у 4 рази?
(Діцю ділення)
            Завдання 1 с. 63
З коментуванням та малюнком у підручнику (в кого є підручники).
Порівнюємо, що означає збільшити у кілька разів та
                                            збільшити на кілька одиниць;
            Завдання 2 с. 63
Порівнюємо, що означає зменшити у кілька разів та
                                            зменшити на кілька одиниць.

4. Закріплення нової теми.
            Завдання 3 с. 63
Записуємо завдання з коментуванням у 2 стовпчики:
а) 8 * 2 = 16            8 : 2 = 4
    8 + 2 = 10            8 - 2 = 6

б) 9 * 3 = 27            9 : 3 = 3
    9 + 3 = 12            9 - 3 = 6
    
в) х * 4                    х : 4
    х + 4                    х - 4

             Завдання 4 с. 64 (у підручнику)

5. Тренувальні вправи:
Розв'язування простих задач на збільшення та зменшення числа у кілька разів.

6. Підсумок уроку.
Що означає збільшити число у кілька разів? (Помножити на ...)
                                            Збільшити на кілька одиниць? (Додати ...)
 Що означає зменшити число у кілька разів? (Поділити на ...)
                                            Зменшити на кілька одиниць? (Відняти ...)


        









Комментариев нет:

Отправить комментарий